BESTE URTEETAKO KANPAINAK

BIRZIKLATUZ, IRABAZTEN DUGU

Página web: www.sanmarkokanpainak.eus/birziklatuz-irabazi


ESKALA SAN MARKOS

San Markos Mankomunitateak egindako kanpaina, Ecoembes eta Ecovidriorekin lankidetzan. Hauek izan ziren kanpainaren helburuak: 1.- Erreferentziako edukiontzietara bota daitezkeen zatikiak (urdina, horia eta berdea) gehiago biltzea. 2.- Mankomunitateko barruti guztietan egotea, ekintza nabarmena izan dadin. 3.- Eskaileren erabileran eta irudien tratamenduan eragina lortzea, kaleko kanpaina gainditu eta erakundearen eremuko komunikabideetan oihartzuna lortzeko. 4.- «Ambient Marketing» ekintzan laguntzea, herritarrekin harreman zuzena izanik, erreferentziazko edukiontzietan zer bai eta zer ez den utzi behar argitzeko.

Kanpainan sortutako materialak:

Ekimenak edozein espazio publikotan autoerretratuak egiteko ohitura zabaldua jaso du. Proposamenean planteatu ziren baliabide materialak eta giza baliabideak jarri diren oinezkoentzako guneetan zebilen jendearen konplizitatea bilatu da. Jarduerak berak nahikoa publiko ziurtatu du etxeko hondakinak bereizita biltzeko mezuarekin eragiteko. Berriro ere, jarduera deigarri bat bilatu dugu, erakargarri izango den alderdi dibertigarri bat, jendearen arreta piztuko duena, eta sentsibilizazio-osagai batekin gehiago eta hobeto birziklatu dadin. Gainera, bere ezaugarri modularrak erraztu egin du San Markos Mankomunitateko hiru hiri-espazioetan kokatzea (Donostia, Pasaia-Trintxerpe eta Errenteria), eta horrela, baliabidearen iragazkortasun handiagoa lortu du, mankomunitatearen eremuan jende asko ibiltzen den lekuetan kokatzen baita.

Kanpaina honetan Bera Berako Emakumezkoen Eskubaloi Klubak ere parte hartu du. Kirol-erakunde hori kanpainan sartzea positibotzat jo zuen Mankomunitateak; izan ere, jokalarien irudia integratzeari esker, mezuak inpaktu handiagoa izan zuen, ontziak eta hondakinak bereizteko herritar guztiek parte hartzeko beharrari buruz.

Kanpainak espero zen jende asko biltzea lortu du, eta, horren ondorioz, 9.400 pertsona inguruk izan dute zuzeneko harremana kanpainarekin, eta kanpainaren informazio-atalen bati erantzun diote. Gainera, kabina jendearentzat irekita egon den orduetara estrapolatu dira datuak, eta 14.000 pertsona gerturatu dira eta kanpainaren elementu grafikoren bat kontsultatu edo ikusi dute.

Kanpaina triptiko informatibo baten bidez iragarri zen. Triptiko horretan honako hauek jasotzen ziren: egunen egutegia, udalerri bakoitzeko kokapenak eta asteko egunetako ordutegia, eta kanpainarekin lotutako bilketa-lerro bakoitzean (urdina, berdea eta horia) zer utzi behar den eta zer ez. 135.000 ale postontzietan sartu ziren San Markos Mankomunitatea osatzen duten 10 udalerrietako etxeetako postontzi guztietan.

 Kanpainan sortutako materialak: